--!> جادو کیا ہے؟ – الأكاديمية الدولية لعلوم الرقية والطب البديل
السابق
التالي
Slider

جديدنا:

  • سارعوا بالتسجيل في دوراتنا القادمة عن بعد عبر الواتساب والتلجرام: دورات الرقية المطورة والطب البديل (5 مستويات) الآن عبر الواتساب والتلجرام ستنطلق قريبا.. اضغط هنا للتفاصيل.
  • يمكننا تشخيص حالتك وعمل جلسات الرقية الشرعية عن بعد: اضغط هنا للمزيد…
  • تم إضافة دورات جديدة ولله الحمد: نقدم أكثر من 70 دورة في مجال الطب البديل والتنمية البشرية اضغط هنا للمزيد…

جادو کیا ہے؟


جادو کیا ہے؟    

اگر اللہ کا حکم ہو تو جادو میں بہت طاقت ہے ، بہت سے لوگ اس کی طاقت کو مانتے جبکہ جادو جہاں جہاں اثر دکھاتا ہے انہیں گنا بھی نہیں جا سکتا ۔ اگر کوئی  جادوگروں کی کتابوں کی فہرست ہی دیکھ لے تو اس کی عقل دنگ رہ جائے گی کہ جادو سے کیا کیا کام کیے جاتے ہیں یہاں تک کہ بارش کو روکنے کا جادو اور حشرات پر بھی جادو ہوتا ہے ۔

لوگ سمجھتے ہیں کہ جادو کی اقسام بس یہی ہیں : میاں بیوی میں تفرقہ ڈالنے کا جادو ، محبت کا جادو ، کسی کام کے حصول کا جادو لیکن اس پر یقین نہیں رکھتے کہ جادو سے قتل بھی کیا جاتا ہے اللہ کے حکم سے عام انسان کو پاگل بھی کیا جاتا ہے ، مستقل بیماری کا جادو بھی ہوتا ہے کینسر ایڈز جیسی بیماریوں کا بھی جادو ہے،جسم میں وائرس منتقل کرنے کا جادو بھی ہے اوار سب سے بڑا جادو یہ کہ انسان کفر کرنے لگ جاتا ہے  ، جتنے جنات طاقت ور ہونگے اتنا ہی بڑا جادو کروا سکتے ہیں۔

زندگی کے کن امور پر جادو اثر انداز ہوتا ہے؟

1۔ کفر کا جادو ، اس جادو میں انسان دین سے ہی  پھر جاتا ہے۔

2۔بے د ینی کا جادو: اس جادو میں  انسان عبادات اور دینداری کو پسند نہیں کرتا ، گانا بجانا ،ناچ اور برے کاموں کو پسند کرتا ہے۔

3۔ جدائی کا جادو : شوہر اور بیوی میں کراہت پیدا کرنے کے لیے یہ جادو کروایا جاتا ہے۔جس کی وجہ سے جدائی ہوجاتی ہے۔

4۔ میاں بیوی کے درمیان جنسی تعلقات کو ختم کرنے کے لیے جادو

5۔ حمل ضائع کرنے اور رحم کو باندھنے کا جادو

6۔ عورتوں کی ماہواری روکنے یا ماہوری مسلسل جاری کرنے کا جادو

7۔ بانجھ پن کا جادو۔

8۔ محبت کا جادو ، مرد کو عورت کے لیے مسخر کرنے کا جادو ، اس جادو سے آدمی ایسا ہو جاتا ہے جیسے ہاتھ کی چھلا ، اسی طرح بیوی کو آدمی کے لیے مسخر کرنے کا جادو۔

9۔فحاشی میں مبتلا کرنے کے لیے جادو ، اس جادو کی وجہ سے انسان زنا کرنے پر مجبور ہو جاتا ہے۔

10۔گھروں میں لڑائی کروانے کا جادو

11۔ کسی انسان کو تکلیف دینے کے لیے مختلف قسم کے جادو بھی کروائے جاتے ہیں جیسے بھوک کا نہ لگنا ،وسوسے ، ذھنی انتشار ، دل کی تنگی ، غم اور جسم میں دردوں کا محسوس ہونا۔

12۔ قتل کروانے کے لیے جادو: قتل کرنے کے لیے بھی مختلف طریقے استعمال کرتے ہیں ،جنات کو اس شخص پر متسلط کر دیتے ہیں وہ یا تو اس کو قتل کر دیتے ہیں یا اس سے ایسی کام کرواتے ہیں جس سے وہ مر جاتا ہے ،مثلا خودکشی کر لیتا ہے ،کوئی حادثہ پیش آجاتا ہے یا جل کر مر جاتا ہے اسی رح اس جادو کی ایک اور قسم یہ ہے کہ انسان مسلسل بیمار رہتا ہے ، لمبے عرصے کی بیماری اسے موت کے منہ میں لے جاتی ہے۔

13۔ چوری کا جادو:جادو کے ذریعے امیر لوگوں کے گھروں میں چوری کروائی جاتی یے۔

14۔رزق اور تجارت پر جادو:تجارت میں منافع اور نقصان کے لیے ایسا جادو کیا جاتا ہے جس سے لوگوں کے دل اپنی تجارت کی طرف مائل کیے جاتے ہیں۔ اور اپنے مدقابل دشمن کی تجارت میں نقصان پہنچانے کے لیے لوگوں کو اس سے دور کیا جاتا ہے ،جادو کے ذریعے اس کے مال کو آگ اور حادثات سےے ضائع کیا جاتا ہے۔

15۔صحت پر جادو: آدمی پر ایسا جادو کیا جاتا ہے کہ وہ مختلف ایسی بیماریوں میں مبتلا ہوجائے جن کا وجود بھی نہیں تھا ، ایسی ہی ایک بیماری مفلوج ہونا بھی ہے۔

16۔ لوگوں کو غائب کرنے کا جادو:جادو کی وجہ سے کتنے سالوں غائب رہتے ہیں

17۔ وسوسے کا جادو: وسوسے اور لوگوں کی آنکھوں کو دھوکا دینے کا جادو اس جادو میں لوگوں کی آنکھوں پر جادو کیا جاتا ہے جس کی وجہ سے وہ حقیقت میں موجود چیز کو نہیں پہچان سکتا جیسا کہ موسی علیہ السلام کے ساتھ ہوا ۔

18۔ قدرتی وسائل پر جادو : جیسا کہ کھیتی باڑی کو برباد کرنے کے لیے جادو اسی طرح کسی کے کھیت پر بارش روکنے کا جادو۔

19۔ انسان کی عادات پر جادو : اس جادو کی وجہ سے انسان کے عادات اخلاق اور معاملات بدل جاتے ہیں۔

20۔ مویشیوں پر جادو: جانوروں کو تکلیف دینے یا انہیں اپنی طرف مائل کرنے کے لیے جادو کرنا حتی کہ حشرات پر بھی جادو کر دیتے ہیں۔

21۔ہر قسم کے جمادات پر پر جادو ، تاکہ انہیں ختم کیا جائے

22۔ تعلیم پر جادو : یہ جادو پڑھائی ،کامیابی اور ترقی سے روکنے کے لیے کیا جاتا ہے

23۔ پاگل پن کا جادو۔اس جادو میں انسان اپنی عقل کھو بیٹھتا ہے اور پاگلوں جیسا ہوجاتا ہے۔

وغیرہ

جادو کی وہ کونسی علامات ہیں جن سے آدمی یہ پہچان سکے کہ وہ جادو کا مریض ہے یا نہیں؟

جادو کی علامات بہت زیادہ ہیں اور ہر شخص کی علامات دوسرے سے مختلف ہیں،لیکن ممکن ہے کہ بعض مریضوں پر ان علامتوں میں سے کوئی بھی علامت ظاہر نہ ہو یا ہو سکتا ہے یہ علامتیں جادو کی تاثیر کم ہونے کی وجہ سے بہت سے نیک لوگوں ، دین کا علم حاصل کرنے والوں پر ظاہر نہ ہوں کیونکہ وہ اللہ کے قریب ہوتے ہیں۔جن علامات کے ذریعے جادو کے مریض کو پہچانا جاتا ہے وہ  علامات حسد نظر آسیب نفسیاتی او جسمانی امراض کے ساتھ مشترک ہیں ۔ معالج ہی فیصلہ کرے گا کہ مریض کس بیماری میں مبتلا ہے۔

علاج سے پہلے جاگنے کی حالت میں علامات

1۔ مریض کا خود شکوی کرنا کہ میرے میں کچھ علامات ہیں جیسے بیوی سے اعراض کرنا ، یا ازدواجی زندگی میں مطمئن نہ ہونا یا اس سے نفرت  کا ہونا۔

2۔ تمام اسباب کے ہوتے ہوئے شادی کا نہ ہونا ( عاشق جن کے چمٹنے کی وجہ سے بھی ہو سکتا ہے)

3۔ گھر والوں پر جادو  کے اثرات کا ظاہر ہونا

4۔ گھر یا گاڑی میں جادو کے اثرات ملنا جیسے تعویذ ، جادوئی طلاسم یا مشکوک چیزیں جیسے مختلف شکل کے پتھر ، یا کچھ مٹی یا آٹے کی طرح پاوڈر ، یا گھر کے فرنیچر میں سویاں یا پن پیوست ہوں یا کپڑوں کا کٹا ہونا ، یا اندرونی کپڑے گم جائیں یا خون میں لپٹے ہوئے میں ملیں یا باتھ روم سے ملیں یا دیوار میں عجیب غریب نقوش و رموز بنے ہوئے ملیں ، کسی کو گھر کے قریب کچھ دفناتے ہوئے دیکھے ، یا گھر کے دہلیز پر پانی یا کچھ اور چھڑکاو دیکھنا ، یا ذبح ہوئی بلی گھر کے چوکھٹ پر دیکھے ، یا دروازے کے پاس کیل ٹھکی ہوئی دیکھے ۔۔۔ اس کے علاوہ بھی بہت چیزیں شک والی ہیں جنہیں گنا نہیں جا سکتا ۔

5۔ مستقل مزاجی کا نہ ہونا ، اصولوں کا بدلنا ، ایک رائے پر قائم نہ رہنا ، حالت کا یک دم سے بدل جانا ، شدید غصہ یا بلاوجہ رونا ۔

6 ۔دین سے دوری نمازوں میں سستی قرآن نہ پڑھنا گناہوں میں مبتلا ہونا۔

7۔ بعض لوگوں کو ان کی انکھوں کی عجیب چمک سے بھی پہچانا جاتا ہے۔

8۔ الٹی کی کیفیت یا الٹی ہونا ، یا بلاوجہ منہ سے خون نکلنا۔

9۔ عورتوں کا مسلسل خون جاری رہنا ، یا آبرشن ہونا (عاشق جن چمٹا ہو تب بھی ایسا ہوتا)

10۔ بلاوجہ بار بار طلاق ہونا ، بعض لوگ بہت سی شادیاں کرتے ہیں اور بغیر کسی سبب کے طلاق دے دہتے ہیں (عاشق جن کی وجہ سے بھی ہوسکتا ہے)

11۔ جس پر جادو کیا گیا اسے کوئی قریبی یا کوئی اجنبی دھمکی دے کہ اسکی شادی نہیں ہوگی ، یا کام نہیں کر سکے گا ، یا اولاد کے بارے میں دھمکی دے ۔ اور پھر وہی سب واقع ہوجائے جس کی دھمکی دی تھی ۔

12۔ جادو کے مرض میں مبتلا ہونے سے پہلے جادوگروں کے پاس گیا ہو کسی بھی کام کو ٹھیک کروانے ، ان کا دیا ہوا پانی پیا ہو یا دھنی لی ہو ۔

13۔ سمندر کی طرف جاتے ہیں درد محسوس ہونا یا مستقل تکلیف میں رہنا ، یا قبرستان کے پاس سے گزرتے ہوئے ، یا اندھی کے وقت پیٹ میں درد ہونا ، الٹی کی کیفیت ہونا یا پاوں میں درد محسوس ہونا۔

14۔ اگر جادو کھلایا پلایا گیا ہے تو معدہ کو دبانے سے درد محسوس ہونا ۔

15۔ ایک دم حالات بدل جانا،جیسے بہت محبت کرنے والے میاں بیوی اچانک بدل جائیں

علاج سےپہلے نیند میں علامات:

1۔ رینگنے والے جانور مثلا سانپ بچھو مگرمچھ چھپکلی چیونٹی کاکروچ وغیرہ کو کثرت سے دیکھنا۔

2۔خواب میں دیکھے کہ اس پر جادو کیا گیا ہے ، یا جادگروں جیسے لوگوں کو دیکھے کہ اس پر کچھ پھونک رہے ہیں یا کچھ کھلا پلا رہے ہیں یا اسے مار رہے ہیں یا اس کے جسم میں کچھ ڈال رہے ہیں اور بیدار ہونے کے بعد درد محسوس ہو

3۔یہ دیکھے کہ اس پر جادو کس نے کیا ، یا کسی قریبی سے سنے کہ اس پر جادو کیا گیا ہے ۔ اور حقیقت میں وہ قریبی جادو وغیرہ کرواتے ہوں یا اس قریبی سے تعلقات صحیح نہ ہوں۔

4۔ جنات کو کثرت سے دیکھنا ، مختلف انداز میں لڑتے ہوئے چاہے انسان کی شکل میں ہوں یا جانوروں کی شکل میں۔

5۔بعض حاملہ عورتوں کا خواب میں کسی  عورت کو دیکھنا کہ وہ اس کے پیٹ پر مار رہی ہے ،اور اگلے دن حمل ضائع ہو جانا ، اکثر عورتوں کے ساتھ ایسا ہوتا ہے کہ ایسےخیالات یا سانپ دکھائی دیتا ہے ۔

6 ۔ رموز ،ہندسے ، گرہیں یا تعویذ دیکھنا،

دم کے دوران جاگنے کی حالت میں علامات:

1 ۔ مریض سے کچھ سوالات پوچھنے پر معالج کا سمجھ جانا کہ جادو ہے۔

2۔کپکپاہٹ یا چیخ و پکار ، یا تنگی محسوس ہونا ، یا جادو کی چیز نکالنا ، یا الٹی کی کیفیت ہونا ، یا جسم کے کسی حصے میں ٹھنڈ یا گرمی محسوس ہونا۔

3۔بعض لوگوں کا موکل جن بتا دیتا کہ اس پر جادو ہوا اور جادو کی جگہ بھی بتا دیتا ہے ، اور یہ کبھی کبھار یہ بتا دیتا ہے کہ کس نے جادو کرایا (عام طور پر شیطان جن جھوٹ بولتے ہیں بہت کم ہی سچ بتاتے ہیں) مریض سے پوچھ کر اس کا سچ یا جھوٹ ثابت ہو سکتا ہے کہ جس کا نام جن لے اس کے بارے میں مریض بتائے کہ ہاں وہ واقعی جادوگروں کے پاس جاتا ہے ، یاا س سے کوئی دشمنی ہے ، یا اس نے کچھ کھلایا پلایا ہے یا گھر سے باہر کچھ چھڑکا ہے

4۔ معالج ک دعا کرنے جادو کی قسم ظاہر ہو سکتی ہے جیسے کہے کہ اے اللہ ہر کھلایا پلایا،پھینکا ہوا ، سنگھایا ہوا ،دفنایا ہوا،وغیرہ جادو زائل کردے ۔ جس قسم کا جادو ہوگا اس کا نام لیتے ہوئے مریض متاثر ہوگا ۔ پاوں ہلیں گی یا الٹی کرے گا ۔بعض لوگ اس پر رد کرتے ہوئے کہتے ہیں کہ یہ شیطان کھیل ہے میں جواب دیتا ہوں کہ یہ بالکل صحیح ہے بلکہ دعا کے ساتھ خون دھاگے کیلیں پتھر بہت کچھ نکلا ہے۔

علاج لینے کے بعد جاگتے ہوئے کی علامات:

پہلی دفعہ دم کرنے سے شائید کوئی علامت نہ نظر آئے سوائے ٹھنڈ یا گرمی محسوس ہونا لیکن رقیہ بار بار سننے سے یا سحر کی آیات پر ترکیز کرنے سے علامات ظاہر ہوتی ہیں۔

1۔ جسم میں درد ہونا

2۔ شدید تھکاوٹ یا مسلسل کئی دن تک سو نہ سکنا.

3۔ بدبودار پاخانہ یا گیس خارج ہونا

4۔ جوڑوں میں درد ہونا

5۔ جنات کے چمٹنے کی علامات ظاہر ہونا۔

6۔ عورتوں سے کالے رنگ کا بدبودار خون جاری ہونا ، سفید و پیلا لیکوریا

7۔ بازوں یا ٹانگوں پر نیلے سرخ یا بھورے دھبے پڑنا (نظر و حسد کی بھی علامت یہی ہے)

8۔ بال یا دھاگے یا تعویذ کا ملنا

9۔ پورے جسم پر سرخ دانے نکلنا

10۔ جادو ملنا،جیسے شربت الٹی کرنا ، یا کچھ اگر کھلایا ہو اس کا بالکل تازہ جسم سے نکلنا ،اس کے بعد سکون محسوس ہونا ۔ یا بال اور ناخن الٹی میں نکلنا ، یا سفید بال جیسا خون یا پاخانے میں نکلنا۔

11 ۔ماہواری رک جانا یا شدید قبض یا شدید موشن لگ جانا۔

علاج کے بعد نیند میں علامات

1۔کثرت سے خواب دیکھنا

2۔حرکت زیادہ ہونا

3۔جس نے جادو کیا اسے دیکھنا

4۔موکل جن کو دیکھنا ، تکلیف دینے اور دھمکانے کی کوشش کرتے ہوئے

5۔یہ دیکھنا کہ جادو دوبارہ کروایا جا رہا ہے جیسے شربت پلایا جا رہا ہے اور جاگنے کے بعد بھی اس کا ذائقہ محسوس کرنا ، حقیقت میں اس کا اثر محسوس کرنا یہ تب ہوتا ہے جب جادو بہت سخت ہو۔

جادو کی ہر قسم کے لیے خاص علامات ہیں ، جیسے محبت کے جادو میں جس انسان پر جادو کیا گیا وہ اس سے بہت زیادہ قریب ہوجاتا ہے جس کی خاطر جادو کروایا گیا ہے ۔ ایک خاوند اس وقت تک سکون نہ پاتا جب تک اپنی بیوی کی گود میں سر نہ رکھ لیتا کیونکہ اس کی بیوی نے محبت کا  جادو کروایا تھا۔

جادو سے بچنے کا طریقہ کیا ہے؟

شرعی امور یا جائز امور کے ذریعے جادو سے بچ سکتے ہیں ،اور جادو ہوجانے کے بعد بھی شرعی امور اور جائز امور کے ذریعے علاج کر سکتے ہیں ۔ سحر سے بچاو بہت ضروری ہے ، کیونکہ اس کا نقصان و خطورت بہت زیادہ ہے ۔ اور ایک دفعہ جادو ہوجائے تو بہت مسکل سے زائل  ہوتا ہے کیونکہ اس کی جگہ کا علم نہیں ہوتا۔

جادو سے بچاو :

1۔صحیح عقیدہ ۔ صحیح عقیدہ والا اور صرف ایک اللہ کی عبادت کرنے والا جادو اور جادوگروں کے لیے مضبوط زرع کی طرح ہوتا ہے

2نمازوں کا پابندی ، نوافل کا اہتمام جیسے قیام لیل ضحی اور سنتیں۔

3۔قرآن کی تلاوت ، خاص کر ہر تین دن میں سورت بقرہ ختم کرنا جادو سے بچاتا ہے۔

4۔صبح و شام کے اذکار ، سونے اور کھانے پینے کی دعائیں

5۔7 کھجوریں عجوہ کی نہار منہ کھانا۔

6۔جادوگروں سے بچ  کر رہنا م ان کی کتابیں یا ویب سائٹس نہیں پڑھنی چاہیں ،نہ ہی کسی ایسے سے دوستی رکھنا جس کا جادوگروں سے کوئی تعلق ہو۔

جادو کا علاج:

اگر ہم جادو کے علاج کے علاج کے بارے میں لکھنا شروع کریں تو صفحات کم پڑ جائیں ، کیونکہ جادو کے علاج کے بہت سے طریقے بہت سی قسمیں ہیں ، جنہیں گن نہیں سکتے ، کیونکہ یہ علاج ہے جس میں تجربہ بہت چلتا ہے ، پچھلے وقتوں کےلوگوں کے تجربات اور آجکل کے لوگوں کے تجربات بھی ۔جیسے قرآن سے علاج ، دعاوں سے ، صدقہ سے ، حجامت سے جڑی بوٹیوں سے وغیرہ

شرعی علاج:

1۔کثرت سے استغفار ، کیونکہ ہر مصیبت گناہ کی وجہ سے نازل ہوتی ہے اور توبہ کی وجہ سے ختم ہوجاتی ہے

2۔اللہ کی طرف رجوع ، اپنے نفس کا محاسبہ کریں عقیدہ کے مسائل میں،اللہ پر توکل ، پریشانی ختم کرنے میں صرف اللہ کی طرف رجوع کریں ،رضا بالقدر  رکھیں  اللہ پر نارضگی،شفایاب ہونے میں مایوسی سے بچیں

3۔رقیہ شرعیہ سنیں ، جادو کا رقیہ بہت دھیان سے اور جادو زائل کرنے کی نیت سے سنیں۔

4۔ اللہ سے رو رو کر دعا مانگیں کہ اللہ پریشانی ختم کردے سحر زائل کردے۔

5۔جادو زائل کرنے کےلیے ہر شرعی اور مباح کام کریں جیسے حجامہ ، جڑی بوٹیاں اور شہد وغیرہ ، جس پر تجربہ ہو گیا ہو کہ اس میں فائدہ ہے

6۔نیکی کی کام کرنے کی کوشش کریں ،قرآن پڑھیں،قیام لیل ، روزہ،ذکر ، صدقہ اور بر والدین وغیرہ

7۔جن کو اس بارے میں تجربہ ہو ان سے سوال کریں۔

سچے واقعات

بہت دین دار عورت کے پیٹ میں جادو تھا جو تاروں اور کیلوں کی شکل میں نکلا

17 سال کی لڑکی کے پیٹ میں بیڑیاں اور تعویذ

ایک لڑکی کے جسم پتھر اور ٹوٹا ہوا ہار

ایک لڑکی کو جادو کروایا گیا کہ وہ فحش کام میں مبتلا ہو جائے

جادو کا علاج

جادو کی اقسام بہت زیادہ ہیں،خاص کر ہمارے زمانے ہیں،ہر روز نئی چیز دیکھنے کو ملتی ہے ،اگر جادو لکھا ہوا یا تعویذ میں بند ہو یا تالے پر ہو تا تصویر پر یا بند شیشے پر یا گڑیا پر یا انسان و حیوان کی لاش پر ہو تو اسے زائل کرنا پڑتا ہے ۔ اور ہر معالج کا اپنا طریقہ ہوتا ہے جادو کو زائل کرنے کا ۔ کوئی کسی کے طریقے کو غلط نہیں کہتا ، سوائےاس کے پاس واضح دلیل ہو ۔ بعض صرف قرآن پڑھتے ہیں لیکن یہ صرف داخلی جادو کے لیے فائدہ دیتا ہے،بعض داخلی و خارجی جادو کو رقیہ والے پانی سے زائل کرتے ہیں ۔ بعض جلا دیتے ہیں بعض گرم چیز گراتے ہیں،بعض زیتوں کے تیل پر رقیہ کر کے دیتے ہیں اور اس کے علاوہ بہت سے طریقے ہیں۔ ہر معالج کا اپنا طریقہ ہے لیکن سب سے  بہترین طریقہ یہ ہے کہ جادو زائل کیا جائے ، دم کیے ہوئے پانی یا زیتون کے تیل میں ڈال کر کھولا جائے ساتھ ساتھ تینوں قل پڑھیں خاص کر ومن شر النفاثات في العقد بار بار پڑھیں

اگر جادو ملے تو کیا کریں:


1۔ایک درمیانہ برتن لیں

2۔برتن میں پانی ڈالیں اس پانی پر پڑھنا شروع کریں ، چاہے تو برتن کو منہ کے قریب کر لیں یا برتن مین ہاتھ ڈال کر ہڑھیں،دونوں طریقے جائز اور مجرب ہیں،اہم بات یہ ہے کہ پڑھنے کے بعد پانی پر پھونک مار دیں۔

3۔ نیت۔۔۔نیت۔۔۔نیت پڑھتے ہوئے آپ کو یقین ہو کہ اللہ اس جادو کو زائل کر دے گا،یہ نہ سوچیں کہ اس جادو کے ٹکڑے کر دینے سے جادو زائل ہوجائے گا ، جو آپ پڑھ رہے وہ تو صرف ایک سبب ہے،سارا کام تو اللہ کے ہاتھ میں ہے ، تو ایسے ہڑھیے کہ آپ کا دل اللہ سے جڑا ہوا ہو ، اللہ کی مدد کا یقین رکھیں ، اللہ سے اجر کی امید رکھیں۔۔

4۔پانی پر جادو زائل کرنے والی آیات پڑھیں اور بار بار پھونکیں۔

5۔جادو لے کر پانی میں ڈالیں اور کھولتے ہوئے سورت فلق اور سورت الناس پڑھتے رہیں اور اللہ سے دعا کریں کہ اللہ اسے ختم کر دے۔

6۔جب کھول لیں توڑ لیں ،لکھائی مٹ جائے تو اسکو نکال کر کہیں دفن کر دیں یا کہیں بھی اس کا پانی گرا دیں کیونکہ اب جادو زائل وچکا۔

جادو کی مختلف حالات میں کیا کیا جائے؟

1 ۔ کھلایا پلایا ہوا جادو : جادو کی الٹی کروائی جائے

2 ۔ تعویذ میں جادو: سارے تعویذ کھولے جائیں ، گراہیں کھولیں جائیں ایک بھی گرہ رہ گئی تو جادو زائل نہ ہوگا۔

3 ۔ لکھا ہوا جادو : دم کیے ہوئے پانی میں ڈال کر لکھائی مٹا دیں پھر جلا دیں۔

4 ۔ پاوڈر کی شکل میں پھینکا ہوا جادو:جس جگہ پھینکا گیااس جگہ کو (بیری کے پت + نمک + سیب کا سرکہ + عرق گلاب) سے دھو لیں اور مریض کو رقیہ سنائیں

5۔ سنگھایا ہوا جادو(دھنی یا خوشبو کے ذریعے کیا جاتا ہے): مسک اور دوسری اچھی خوشبو سونگھی جائیں ، اس جادو کو زائل کرنے کے میڈیکل سٹور سے (فکس ) لے لیں اس پر کالی مسک کے دو قطرے ڈالیں اور مریض کو سنگھائیں جادوزائل ہوجائے گا۔

6۔فون یا موبایل کے ذریعے کیا گیا جادو:زیتوں کا تیل لیں اس پر جادو کی آیات اور جلانے والی آیات پڑھیں پھر کانوں میں ڈالیں

7 ۔ پہاڑوں ، دریاوں ، قبروں وغیرہ میں دفن جادو : مریض رقیہ شرعیہ کا علاج جو دیا گیا ہے وہ کرے جادو زائل ہوجائےگا۔

8۔ بت پر جادو : اگر رسی یا تعویذ ہوں اسے کھول لیں پھر بت توڑ دیں۔

بعض جادو سونے چاندی یا پتھر پر نقش کیے ہوتے ہیں ، تو آپ اسے دم کیے ہوئے پانی یا تیل میں ڈال دیں ،(چاہے کچھ گھنٹوں کے لیے یا کچھ دنوں کے لیے اس میں رہنے دیں) پھر اس کو نکال کر توڑ دیں یا زور سے زمین پرماریں تاکہ جو جادو اس پر نقش ہے وہ ختم ہوجائے پھر دوبارہ دم والے پانی میں ڈال دیں ، پھر ویسے ہی کریں جیسے پہلے کیا تھا۔

9۔ تصویر پر جادو: جادوگر جس شخص کو نقصان پہنچانا چاہتا ہے اس کی تصویر پر جادو کر دیتا ہے ، اس جادو کو ختم کرنے کا طریقہ یہ ہےکہ تصویر کو دم والے پانی میں ڈال دیں ساتھ ہی اس میں نمک بھی مکس کر دیں ، پھر نکال کر تصویر کو جلا دیں۔

کسی انسان کو اس بات کا پتا چلے گا کہ اس کو جادو کھلایا یا پلایا گیا ہے؟

اپنی انگلیوں سے معدہ کا ابتدائی حصہ دبانے سے اگر کوئی سخت چیز محسوس ہو یا درد محسوس ہو ، اتنی طاقت ہی نہ ہو کہ معدہ کو  دبا سکے تو یہ جادو پلایا ہوا ہے اور اگر کھلایا ہوا جادو ہو تو پیٹ کے سائیڈ والے حصے (قولون)میں درد محسوس ہوتا ہے ۔

کھلایا یا پلایا ہوا جادو ختم کرنے کا کیا طریقہ ہے۔؟

بہت سے طریقے ہیں ، جیسے

1۔جنات نکالنے والا رقیہ + جادو کا رقیہ سماعت فرمائیں۔

2۔ایک کپ زمزم + ایک چھوٹا چمچ بیری کے پتے + چھوٹا چمچ نمک + بڑا چمچ زیتون کا تیل لے کر آیات سحر پڑھیں اور صبح نہار منہ پی لیں

3۔ (خلاصہ راوند) جڑی بوٹی لے کر گرم پانی میں لےکر نہار منہ پی لیں ، اس کے بعد آدھے گھنٹے تک کچھ نہ کھائیں۔

جادو بال کی شکل میں بھی نکلتا ہے یا جو کھلایا پلایا گیا وہی نکل جائے گا.

جادو کس جگہ چھپایا ہے یہ کیسے پتا لگے گا؟

کثرت سے دعا مانگنے سے ، اور سونے سے پہلے سورت انبیاء اور سورت نبآ مسلسل پڑھنے سے جادو کی جگہ پتا لگ سکتی ہے

آخر فعاليات الأكاديمية:

  • سارعوا بالتسجيل في دوراتنا القادمة عن بعد عبر الواتساب والتلجرام: مدرب الفراسة – علاج جميع أنواع الحساسية – دورات إزالة المشاعر والعواطف والآلام والصدمات للدول الإسلامية المنكوبة (مجانا)… اضغط هنا للمزيد…
  • يمكننا تشخيص حالتك وعمل جلسات الرقية الشرعية عن بعد: اضغط هنا للمزيد…
  • نقدم لكم أكثر من 70 دورة في الطب البديل والتنمية البشرية عن بعد: اضغط هنا للمزيد…